اس ام اس امید و آرزو

اس ام اس امید و آرزو

اس ام اس امید و آرزو
بازدید : 1926

اس ام اس آرزو و امید (عکس گل)

اس ام اس آرزو

sms arezo

به ستاره ها خواهم گفت
 
تا ان زمان که سحر میدمد بر جاده های شبت بتابند
 
تا مسیر آرزو هایت بی نور نماند…

اس ام اس آرزو

sms arezo

روی سنگ قبرم بنویسید
 
آرزو داشت به خیلی جاها برسد
 
ولی کصافط همش تو اینترنت بود…
 

اس ام اس آرزو

sms arezo

کاش هیچ وقت خاطره هامون آرزو نمیشد…

اس ام اس آرزو

sms arezo

آرزو دارم سرت را روی سینه ام بگذاری
 
تا تپش منظم قلبم را احساس کنی
 
ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد!

اس ام اس آرزو

sms arezo

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را
 
ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم…

اس ام اس آرزو

sms arezo

در آرزو هایت مرا جا کن
 
چون من در زیباترین دعا هایم
 
تو را یاد میکنم…

اس ام اس آرزو

sms arezo

به سلامتی مادر بخاطر اینکه از همه ی آرزو هاش گذشت
 
تا بچه هاش به آرزوهاشون برسن
 

اس ام اس آرزو

sms arezo

در آرزوها، یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان
 
یا دلم را از آرزو هاى دست نیافتنى خالى کن!!

اس ام اس آرزو

sms arezo

آرزو محال هم که باشد
 
خواب هم که باشد
 
خیال هم که باشد
 
با تو شیرین است…

اس ام اس آرزو

sms arezo

دیروز ها آرزو داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد
 
اما امروز فهمیده ام اتفاق هم بیافتد باز هم زندگی خواهم کرد!

اس ام اس آرزو

sms arezo

 

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 6 خرداد 1394 ساعت : 10:33
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید